Forum akcji "Krew Ratuje Życie"

"Krew Ratuje Życie"

Ogłoszenie


Wszystkich chętnych, którzy chcą w jakikolwiek sposób
pomóc nam w organizowaniu i przeprowadzaniu akcji
proszę o kontakt na PW :)

Pozdrawiam
MATI


  • Index
  •  » Rozrywka
  •  » Wywiad z rzecznikiem wrocławskiego MPK (UWAGA ! Śmieszne !)

#1 2008-02-26 21:42:06

mac_kaw

Żywy Ikarus

3649006
Call me!
Skąd: Freie Stadt Danzig - Wrzeszcz
Zarejestrowany: 2007-11-18
Posty: 91
Punktów :   
WWW

Wywiad z rzecznikiem wrocławskiego MPK (UWAGA ! Śmieszne !)

Wywiad z rzecznikiem wrocławskiego MPK

Joanna Banaś:
- Dlaczego pasażer waszego tramwaju nie może przesiąść się z wagonu do wagonu?

Janusz Rajces, rzecznik wrocławskiego MPK:
- Może, tylko musi skasować drugi bilet.
-Jak to? Przecież nadal jedzie tym samym tramwajem i ma bilet.
-Regulamin przewozowy mówi wyraźnie: bilet jest ważny w tym wagonie, w którym został skasowany.
-Przepis przepisem, ale staram się zrozumieć jego sens. Tak naprawdę, dlaczego nie mogę zmienić wagonu?
-Przebiec na czerwonym też pani może, tyle ze ryzykuje pani wypadkiem albo mandatem. A tutaj ryzykuje pani, że złapie ją kontroler.
-Ale przechodzenie na czerwonym jest niezgodne z prawem, a przesiadanie się z wagonu do wagonu nie.
-Jakby się ludzie tak przesiadali, to kontrolerom byłoby trudno pracować.
-Czyli wygoda kontrolerów ma być argumentem?
-Argumentem jest przepis. A poza tym, jeśli kupuje pani bilet na pociąg, to, chociaż do Gdańska jedzie i 15.30, i o 18.15, to pani ma bilet tylko na ten o 15.30.
-Przepraszam, ale tylko jeśli to miejscówka, a u nas jakoś w tramwajach ich nie ma.
-A po co w ogóle się przesiadać?
- Przecież są sytuacje, kiedy trzeba się przesiąść, na przykład, gdy w naszym wagonie jadą pijani, agresywni ludzie.
-O tak, uciec jest najprościej, a przecież trzeba zainterweniować.
-Szczególnie, gdy się jedzie na przykład z małym dzieckiem?
-Nie ma powodu, by zmieniać wagon. Można, podejść do motorniczego, a on już wie, co robić.
-Ale przecież w drugim wagonie nie ma motorniczego...
- No właśnie, on przestrzega przepisu. Nie ma go w drugim wagonie, bo nie może przejść, gdyż też musiałby skasować bilet.
-To jak interweniować, jeśli jest się w drugim wagonie, w którym nie ma motorniczego?
-Przejść do pierwszego i skasować bilet...
-Skasować bilet?!
-Oczywiście. Przepis jest wyraźny.
- Czy motorniczy przejdzie do drugiego wagonu i interweniuje?
-Jeśli skasuje mu Pani bilet, to tak.-
-Ja mam kasować bilet za motorniczego?!
-Oczywiście, przecież mówiłem Pani, że motorniczy nie przechodzi, bo musiałby kasować bilet. Jeśli chce Pani interwencji, to musi Pani mieć dodatkowy bilet dla motorniczego, a najlepiej dwa, żeby mógł wrócić do pierwszego wagonu.
-A po co będzie jeszcze przechodził?
-Jak to po co? Ktoś musi kierować tramwajem!
- To nie może po prostu przejść jak człowiek?!
-Proszę Pani, przecież przepis wyraźnie mówi, że bez skasowania dodatkowego biletu nie można przechodzić... Poza tym motorniczy to nie jakiś człowiek, a motorniczy. To zasadnicza różnica!
-Wie Pan, to ja wolę zostać w tym pierwszym wagonie i nie interweniować...


_______________________________________________________________________________________
Maciej Kawka - Automobilklub Morski Sekcja Pojazdów Zabytkowych
Wartburg 1.3 (1991r.) GAA 3889; Wartburg 353 (1970r.) GSP W035; Opel Ascona C (1983r.) GAA 9672

Offline

 
  • Index
  •  » Rozrywka
  •  » Wywiad z rzecznikiem wrocławskiego MPK (UWAGA ! Śmieszne !)

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.narutozone.pun.pl www.farmazoni.pun.pl www.public-ventrilo.pun.pl www.ranbir.pun.pl www.cabal-online.pun.pl